Pages

Wednesday, June 01, 2011

eskenen Uun

lepas nurkasih, adamaya
then abang asmara
now nora elena pulak dahh..

hari tu akak tersampai awal kat rumah, maka tertengok la kejap.
aisyah pun tengok gak. masa tu episod si nora nk tunang dgn seth. aisyah ni pantang nmpk pengantin je mmg dia tunggu la tak kasi tukar cenel lain. maka terjebak la akak kejap.
memula layan gak ler.. tapi lama2 alahai tak daya den.. nk lelap rasa denga dialog dia huhu. tahulah adaptasi novel kan, tayah la ikut ayat buku sebijik2.. fail betul. citer dah mcm bes dah. ye pun kawan kau tu keja polis tp apa kes nk panggil kawan sendiri 'inspektor'??

sekarang ni novel asal citer tu Kasih apa tah tu dah makin laku ler kat kedai2 buku.

oleh kerana aku nyampah dgn dialog dia, plus aku nyampah kat elena tu. meh aku nk bg seprais
aku nk bgtau (siap pakai holler lgi nih) ending dia miahahahha
org jahat yg elena dok mimpi/cari tu bukan inspektor amir. tapi.....SETH!!!
jeng jeng jeng...
...
...
(malas aah nk seprais aku dahtulis kat atas tu hehe)

No comments: