Pages

Thursday, June 09, 2011

the day is coming again

bulan enam setiap tahun terasa macam meriah sikit dari bulan2 lain, kecuali bulan pose dan bulan raya.
oh bulan lima juga. sebab bulan lima anniverseri, kira bulan cintaa gituu..
bulan enam bulan kelahiran saya. ngehehe dah sengeh siap2
apatah yg seronot sgt nk selebret besday tah!
ok, truth is, saya biasa2 je, tak kisah pun nk kena selebret ke tak. kira mcm pada hari itu tau sendiri2 pun cukup lah. takde la sampai nk merajuk kalau abg ajies terlupa nk wish atau tak belikan bunga penuh bonet kereta. dia mmg tak penah beli bunga pun sejak kawen dan sebelum kawen,sekali je dia beli buket besar masa hari grad dulu. so tak perlulah saya nk berangan dia belikan bunga banyak2. bukan buleh buat ulam pun. tapi kalau dia nk beli juga saya tak lah halang, cuma nk bgtau saya prefer bunga ros atau bunga kekwa. esok2 dah kering saya buleh buat air teh bunga je.
kek.. err.. can we have subsitute? akak dah gemokk la deknonnn!!
aah tapi sup gearbox pun sama je tarap kalori dia.. huhu
tak pe.. takpe.. setahun sekali je kan.. demi kebahagian rumahtangga takpe.. ku rela je haha

oh besday saya tahun ini jatuh pada hari cuti umum.. waa.. bes kan dpt bergolek dgn anak2 di pagi ahad adalah hadiah paling best! dgn suami hari2 pun tak pe hehe

No comments: