Pages

Tuesday, March 25, 2014

Bila umar jadi che gu


Umar mmg ganas bila main dgn adik. Suka suki je nk lepuk si kecik tu. Bila gaduh lagi la mmg sesungguh hati pukul adik.
Tapi bila time ok camni la.. elok je main sama. Adik pun satu hal juga - nak menang je..mmg semua org bengkekk je. Tp mengalah juga sbb dia kecik lg.



Sent from Samsung Mobile

Monday, March 24, 2014

Little White Cafe

tah kenape semlm tak boleh tido,
memula tu dah layu... tp dok pikir blom isya ni kalau tido dulu mmg tinggal kenangan je la
dah berapa kali terkena, konon takpe..kejap je lelap kejap..karang bgn boleh langsung tahajud
eceleeeee... takde makne nye..
aku tak nak tertipudaya lagi..so gigih bgn juga.
dan amazingly.. lepas solat jek cisss cerah mata.
bila takleh tido aku suka berangan...
dan bila berangan aku mmg siries..jadi pas tu stress atau terlebih uja sampai takleh tido lag.
$^&^&^%$##$@3! kan??!!

semlm aku berangan nk buka restoren western..kunun! hahaha
ni semua sebab tgk kedai si WHISK ni dah makin maju ke depan, dulu kedai cenonet ke jat Empire tu..
now ada lebih besar dari starbucks ko!
ok sila gugel the whisk kl sekarang!

www.caterista.com
maka beranganlah aku semlm... nk deko kedai mcmana.. nk pasai awning belang merah putih
nk buat kerusi tepi tingkap, pastu kan, langsir lace mcm LeVain..hahahha
nk pinggan macamana..

mcm ni kiut kan??

courtesy pic : KOSMO, Little White cafe, Bangi

pastu stress sbb nk buka kedai makan  mesti la kau reti masak kan..dah nk kena pi belajar masak pulak

tah bila terlelap, tgk2 abg ajies dok belek hp aku..agaknya nk tutup alarm.
dan bgn pg dgn penin2 unta..huhu
tobat takmo dah..

Tuesday, March 18, 2014

Idaman suri


Jujurnya saya tak minat sangat mee kari. Sebab rasa macam pelik bila hirup kuah kari.  Pada saya kari adalah untuk dimakan bersama nasi panas dan kicap.
Pengecualian kepada mee kari yg sedap. Saya cuma makan mee kari yg sedap.;-p
Yg ada kerang dlm dia. Kacang panjang xmo.
Hujan2 ni mcm bes pulak kan?

Sent from Samsung Mobile

harimau mati meninggalkan belang..manusia mati meninggalkan komen

its pretty amusing to see when someone actually saying some sarcastic remarks about something
and then berduyun2 la manusia memberi komen. ada yg sekapal dan melayan je sambil menambah perisa..
sekali ada la sorg dua ni yg tetiba mecelah ' eh dia ni perli la korng ni kenapa b**** sgt ni ha?'

Like......?????


Thursday, March 06, 2014

Sekolah alam

lessons
are everywhere
if you know how to read it.


Monday, March 03, 2014

i just love this articles.. good advice too..

Architects, interior designers, and more ∨

Hire residential landscape architects to help with all aspects of landscape design, from selecting or designing outdoor patio furniture, to siting a detached garage or pergola.
Select garden furniture to match your style, garden storage sheds or even greenhouse designs to personalize your landscape.