Pages

Wednesday, September 13, 2006

anak aku dah sihat!

alhamdulillah si kenit aisyah dah sihat, hidung pun tak berair dah. cuma sekarang dah wat peel nak melekap ngn mak dia je.. lagi satu pantang kalau org lalu tak tegur dia. sapa2 je lalu dia pandanggg je..esp kalau siap2 pakai tudung. tau aje org nk kuar berjalan! baby is very observant kan.. now aisyah dah tau kalau pakaikan topi tu nk bw dia kuar jln..suka dia!
semlm dia wat hal, memula masa aku sampai kat rumah aku tegur 'haii' gitu2 je sebab rushing nk ke dapor simpan susu.. aisyah dah tarik cebik nk nangis, pastu aku amik baru okay. masa nk balik dia meragam kejap dlm keta, bila berenti dia stat bunyi..bila jln je ok la. adoilaa kalau lampu merah camna anak oiii! sampai rumah senyum lebar nmpak abah dia.. tengah menyusu pun sempat gelak2 lagi. tp masa kitorang nk dinner, letak dia sensorang atas sofa kasi tgk tv, dia tanak. merengek2 soh angkat. abah angkat pon takmo gak, dok hulo tgn kat aku je.. siap wat muka kesian lagi.. abah dia riba pun tanak, last2 aku amik letak kat riba sambil sambung makan nasi..senyap lak dia.
agaknya nk beralih bulan. tak pun nk tumbuh gigi. bila tah nk kuar gigi dia tu, gusi dah lama bengkak putih2 tu..tak kuar2 gak.
last weekend tak sempat gi inject sebab aisyah demam, ingat sabtu/ahad ni baru nk pi.

No comments: