Pages

Friday, August 12, 2011

Melawat kawasan


nalik kg hari tu masa on the way ke rumah arwah tok aku, kitorang singgah kat masjid al-khalidiah ni. org kata ni masjid Dato' K. tu yg Mak Nah beria nk pi tengok tu hehe. Ayah aku malas sebenarnya. dia kan, sejak Siti kawen dgn Dato K tu terus dia tak minat Siti .. not that dia minat pun before, but after that jadi lagi bertambah tak minat haha. asal sebut siti je dia cebik.
masjid ni kat kawasan kg Dato K, kat area Kota Kuala Muda. Tu MakNah tgh amik gambar dgn cucu2 dia while ayah aku and Abg ajies dok resah menunggu dalam kereta. org lelaki mana buleh duduk lama2 kecuali  kat pasar malam atau kedai alatan memancing.

ni pandangan belah dalam. masjid ni tak besar sgt, tp ok la facilities mcm toilet semua mmg cantik and pesen baru.

oh kanak2 comel ini turut bersolat. tapi si kakak berlari riang ria di dalam masjid tu!! aku suka pemidang tu. sebab kaler putih.
masa aku tangkap gambaq ni aliya cakap 'eh jap aa mummy!'


"jap iya buat elok2 dulu la!'

haha dia suruh aku amik gambaq dia konon tgh solat tu!

1 comment:

CidaZam said...

tah mummy ni... liya dah ready jadi model tunggu la dia posing tantik tantik... hahaha