Pages

Wednesday, August 03, 2011

Pembalasan dendam orang tidak bersahur

balik semlm abg ajies bawak balik byknye plastik.. penuh helmet.
sup ayam utk budak2, buah melaka utk org yg berpuasa (but end up aliya yg memula tgk mcm eiii apa tu tp lepas tu komen eh sedap la mummy kuih ijau ni!), sejemput kari daging dan.. the crown of the day ----> kamben bakarr!!

oleh  kerana si penjual taknak jual sikit2, abg ajies beli  lah jugak walaupun kena membayar utk setengah kilo. haa ambik kau. aku pun buat ayaq asam utk cecah. wallaweii..
mmg sampai sahur pagi tadi pun ulang lagi.

since aku saspek diri sendiri bermasalah tekanan darah rendah, makanya kamben adalah ubat terbaik isit? no?

dan natijahnya.. pagi tadi aku drive dalam keadaan mata separa tertutup. jenuh berdoa dalam hati jangan laaaa aku blackout kat tetengah jalan ni.

1 comment:

pizli.mw said...

Kambing bakar saya rasa logik kut utk jual mahal sebab modal besar hehe.. Nampak sedap oo hehe..