Pages

Wednesday, May 25, 2011

kenapa sejuk dan mengantuk

tadi ada meeting. siries aku mengantuk. sebab ekon sejuk sgt. aku ni takleh sejuk mesti nk tido.
 menguap jgn cakap la.. siap pusing badan, tunduk bawah buleh kata mcm2 posisi la aku terai nk kaver punya pasai..
dok tak dok juga tetiba teringat zaman2 belajar dulu. especially bila anak2 cacing mula muncul kat notepad aku..nmpk sgt aku mengantuk giler

arghh.. petang ada lagi kaaaa....???

3 comments:

pizli said...

Mula-mula saya tak faham pasal anak cacing tu hehehee..

pizli said...

Saya kalau tau esok ada meeting rasa nak EL pun ada hehe..

Che Ta said...

kalau tgk balik buku nota sekolah dulu2 mesti nk gelak kat diri sendiri hehe. dulu2 mana ada ipad