Pages

Monday, May 16, 2011

blogger problem

aiseyy..
jumaat lepas blogger ada  problem cikit. dah la takleh nk log in, takleh edit. baru ingat nk ejas2 layout blog ni.. dah itam legam aku nengok. memula rasa cam konon kool la kaler itam tu. sebab mcdonald baru pun sebok jadi kaler itam. so jauh di sudut hati aku rasa konon blog kaler itam adalah sgt trendy.
pastu aku perasan ada komen tak masuk. rasa cam dah approve dah.. so sori ya kalau tgk komen korang takde. bukan salam ambo, salah blogger nun.

bila citer bab komen ni, meh nk bgtau sikit.
awal2 nk kasi tau aku bukan rajin nk buka balik entri lama nk tgk komen2 org. sebab selalu notification masuk kat email so straight publish from email je. malas nk masuk blog each time sebab nk  jimat time. ofis ku kan ke ada catuan time internet. so by the time aku masuk  balik dah tak ingat nk reply. so no hal ya.. bukan eksyen tak nak or tak suka komen korang. i know some people termasuk aku akan pi balik tgk komen box tu nk tgk tuan tanah jawab apa. dan sebagai tuan tanah yg berkaliber sepatutnya lah kena la jaga tetamu kan.. so minta maaf  ye..

No comments: