Pages

Thursday, April 19, 2012

kita kawan kawan tak mau lawan

aku rasa korang pun tau kan tulih blog pun buleh buat duit.
ada org dah boleh beli 4 5 biji henbeg cenel dgn tulis blog je hehe

kdg2 tu blog blog yg menjana beribu2 ringgit sebulan ni bukan ada apa sgt pun.. balik2 cerita pasai diri sendiri, pegi holiday luaq negara, jaga anak, kutuk org.. dan kalau kau pondan yg berkebolehan memaki org dgn bijak peluang untuk dpt rating tinggi adalah lebih besar.

aku rasa antara korangs-korangs ni ada bakat untuk menulis dan menarik ramai pembaca
so,
supaya korang  lebih bersemangat lagi, mungkin korang boleh refer link ni untuk korek lubang $$$

tu  je la aku buleh tolong.
kalau nak tip utk increase traffic, aku adalah sumber yang salah sebab trafic aku pun nyawa-nyawa ikan. mungkin korang perlu consider untuk meletak warna2 garang kat blog korang atau cerita how much money you made doing the mlm business hehe
nanti dah dpt duit berguni, bayar zakat kat aku setahun sekali cukup la

1 comment:

pizli.mw said...

Terima kasih.. boleh saya check out.. hehe..