Pages

Thursday, February 28, 2013

Super Power

Dulu rabun aku 200 'je'.
Bila spek patah, aku beli kontek lens sebab nk cepat. Leceh nk pi wat spek. Lgpun lens rm60 dpt 3psg. Tahan la 4-5bln. Ye aku mmg pakai disposebel lens tu sebulan lebih haha
Tp bila pakai lens aku mmg tak bukak2 dah sampai lah balik rumah. Kdg2 sampai nk tido. Sbb karang nk tgk tv camne tak nmpak. Mmg lebih 12jam le mata aku berkontek dgn lens tu. Pastu komplen sakit la bengkak la apa kan..
Sudahny Abg ajies paksa aku buat spek baru. Maka perasan cantik la aku skrg dgn spek bingkai tebal ala org bijak pandai ni. Jadi bahan pun ye jugak, konon tukar dept terus tukar imej muahahaha
Tapi yg takbesnya bila check mata utk wat spek tu, power aku menjadi2, siap ada silau lagi. Patutla now kalau mlm2 aku perasan lampu kereta org lain mcm sikit. Dan lagi tak bes, bila dah pakai spek berkeupayaan tinggi ni, buka je semua blurr!! Terkedip2 aku nk baca notis kat dinding surau. Rasanya sebelum tukar spek ni boleh lg la baca. Asal eh? (Tanya pulakk!)

Sent from my BlackBerry® wireless device.

No comments: