Pages

Wednesday, November 07, 2012

Hujan di kuala lumpur

Hari ni nampak elok je cuaca..
Tapi elokkk je kluar ofis angin dah tak berapa nak berbahasa dah..
Takpe, rilek. Kita kan macho.
Turun monorel dah stat rintik2..nasib baik akak macho ni dah sediakan payung sebelum hujan :-)
Tp lembab la jugak sikit2 tang kaki tu kan nak buat mcmana lagi kan, dengan payung di tangan kanan dan helmet di sebelah lg (yee.. Hari2 aku bawa helmet naik tren sebab leceh abg ajies nak bw balik, aku leceh takpe hehe) dah redah je la..
Berlari2 anak melintas ke sogo sambil mencerca pemandu yg langgaq lampu merah tatkala pejalan kaki mcm aku nak lintas. Walaupun dah berzaman takpi sogo Sebbaik teringat ada pintu utk exit belah cimbeng tu kan,selamat sikit akak takpayah berhujan.
Rupanya sekrg dah ada laluan direct berbumbung yg menyambungkan terus laluan pejalan kaki ke lrt+komuter. Cantekkkk.. Mmg selamat lah akak didalam hujan begini. cuma sedikit komen air bertakung dilaluan dan design bumbung yg membolehkan tempias hujan terkena pengguna.kalau lebat lagi mmg kena pakai payung gak ler. Selain itu mmg saya suka! Saya suka! Terima kasih lah kepada kerajaan yg perihatin kpd rakyat marhaen mcm saya.

Tau la musim2 nak mengundi ni kan..pesal la pulak berjangkit buat entri berbaur politik ni tah?!?

Sent from my BlackBerry® wireless device.

No comments: