Pages

Tuesday, December 20, 2011

puding roti sempoi

semlm ada org minta resepi puding roti kat aku
hahaha
ok sila lah gelak guling22...
ada kaa.. dlm byk2 org, AKUU????
aku penah la buat.. sempoi, cincai2 ja
sebab ada roti lebih +sayang nk buang+ nk test oven + nak test baking tin cenonet yg baru beli
lagi pun puding roti ni kira antara resepi menda2 yg konfem jadi lah kiranya - keras boleh makan, lembek2 pun boleh balun gak haha
pastu suka2 hati nk taruk apa dlm tu, sebab aku je pun yg nak makan. i'l put everything i like - mix fruit, badam (ni mesti.. sebab nanti lepas bakar tu kan dia akan crunchy2 gitu and nmpak mcm terer je puding aku haha), cekelat chip, cekelat nasi.. whatever i had..

tapi hari ni takdenya aku nk kasi resepi aku
sebab everytime nk buat aku pon akan gugel untuk ingat balik semua step.. :-p

here i'l like to share resepi org lain. aku cilok kat cik Iza bersepatu pink iteww. dia pun cilok kat joyofbaking hehe
so enjoy lah ye the puding roti bercekelat cip bersama badam ini

2 comments:

Puteri Satu said...

cedapnye cik zita... dah lama saya tingin nak buat nih..tapi tak reti...

Che Ta said...

try la.. cenang je. saya je yg 'busy' sket hehe