Pages

Monday, June 15, 2009

Sekudus doa ibu *UPDATES**


hahahaha
kudus tak muka aku?
actually masa tu ponteng prep ke jemaah kat surau tah..
zaman2 mengong gila2 beryoya2 dgn kengkawan
that's the 3 of us, kira aku paling 'kecik' sebab dua2 tu besar agam
jgn taktau, aku dulu takdak boifren sebab budak lelaki takut nk ngorat
TB je berani masuk line, tu pun tak sengaja eh? hehe

haa ada lagi,
ni masa sukan sekolah
aku rumah ijau, kena la pakai tudung mengikut tema kan


and ni masa A-Level

kerek giler..
haa sapa terer mana satukah aku???

6 comments:

Mr.Ana said...

tak clear la gambar tu..kecik bebenor

Che Ta said...

purposelyy.. hehe

Che Ta said...

eh tlg edit bg besar, dok try tak nmpk pulak..

Suki Cida said...

keciknya gamba...dah ada laptop nanti beli scaner eh... heheheh...

ana izzati said...

alaa...mesti yg sebelah kakak yg pkai baju kotak2 tu kan?..hehehe btul x?..barisan depan kan?

Mr.Ana said...

salah lorr..hahahaahaha....