Pages

Monday, June 15, 2009

Cinta tak semestinya bersatuu..

yaa.. walaupun pahit terpaksa la ku telan
cinta yang telah lama kupendam.. nmpk gaya mmg takkan bisa menjadi milikku
bukan tidak mampu, tp ini kes cinta terhalang dek org ketiga
tp keinginan untuk memiliki sungguh meruntun jiwa

pasrahh..

yg pasti aku wajib akur pada keaadaan
walaupun aku tahu dia dan aku sama2 sehati : ingin memiliki dan dimiliki

dan keaadan bagai tahu aku tak mampu setia pada cinta itu
dan keaadaan juga tahu aku ada agenda lain yang lebih memerlukan

dan akur aku juga kerana 'keaadaan' itu yg akan memberi markah KPI aku besok2
yg akan memberi gerenti aku nk bersenang lenang on the 'after' days

dan
aku juga menjelesi jiran sebelah, yg kini bahagia dgn cintanya,
cinta pandang pertama, yg sanggup berpaling tadah sampai lupa dgn cinta lama
hahaha
yee.. org itu adalah junida jamaluddin ;-p

No comments: