Pages

Wednesday, February 02, 2011

tetiba semlm teringat kat zaman sekolah dan kawan2 dulu
jaman tu mmg one of the best momen dlm hidup

aku kat sekolah dulu takde la glemer
sebab aku suka duduk belakang tabir je
tak pun, sebab aku yg paling 'kecik' antara geng aku hehe so ala2 terlindung sikit la kan
lagipun depa lagi glemer dari aku
jadi.. most student taktau nama aku, they just know me as 'kawan widas'
takpe. aku redho. aku bukan giler glemer. bukan buleh tambah cgpa pun. len la kalau cikgu yg tak kenai.. haa itu baru masalah besar.

tetiba semlm aku teringat kat satu budak kecik ni
siries aku tak ingat nama dia apa. sebab dia pun low profile cam aku.
tapi budak sekolah aku dulu mmg jenis yg buat gile dalam diam. kalau tgk  muka sorg2 mmg kudus lurus bendul je.. bila dah tua2 ni baru terbuka rahsia masing2 . now baru tau ada pengawas yg ponteng prep pi mandi kolam bagai hihi. tp rahsia kitorang tetap teguh kan jas/Ti kan? hihi apa kess nk buka cieter sendiri.. tak kelalar laa
this boy - mmg nerd. pakai spek. (oh asal nerd je pakai spek eh?)
aku tak penah ckp dgn dia pun. (nota: aku bukan jenis layan budak lelaki, dgn budak kelas pun gitu2 je)
sekali bila tgk balik gambar dinner last year kitorang - kat kelas aku ada muka dia, kat kelas kawan2 aku pun ada muka dia.. cehhh!!! mmg gila glemer dalam diam rupanya dia ni haha.
ni mmg honest case nak pedajal kawan2 le kan..

everyyear sekolah aku buat event motivasi utk batch junior.
aku mcm nk join tapi tak cukup sokongan moral
insyaallah.. ada rezeki korang sampai le aku..
to those yg join this year.. bravo.! teruskan usaha murni itu ecehh
bukan apa, i really think that adik2 junior tu really need our guidance, at tleast.

No comments: