Pages

Monday, March 29, 2010

Akhirnya

akhirnya
semlm terkeluar juga dari mulut TB
'err.. abng nk tanya ni.. yg ayang minat sgt Faizal Tahir tu kenape? hensem sgt ke?'
wakakkakaaaa.... patutkah ku gelak guling2??
ok lah meh nk jawab.
saya hanya suka i.e takde la minat giler sampai takleh tido mlm kalau tak tgk muka dia. saya lagi tak buleh tido  malam kalau tak tgk muka TB yg hensem itu.
saya suka sora dia yg saya rasa tidak dibuat-buat dan tidak kontrol  macho. lontaran suara yg jelas, bertenaga dan penuh perasaan membuatkan saya ada 'feel' bila dengar lagu dia..
selain dia, saya rasa hanya ada beberapa org penyanyi yg saya suka ssebab saya rasa suara mereka unik iaitu JayJay, Zainal Headwind, Jamal Abdillah, M. Nasir, Anuar Zain dan Pakcik Baha.
mereka ini rasa rasa selamba saja boleh menyanyi live tanpa mengecewakan pendengar.
oh saya juga suka dengar dan nyanyi lagu Saleem sebab suara dia dan lagu dia yg begitu akan menyebabkan org tidak perasan sekiranya saya off-tune.haha. masih adaa..
Faizal Tahir tidak lah hensem mana.. lebih tidak hensem bila buka baju depan org ramai. buruk benar conteng2 perut gitu.

eh bila pakcik baha nk buat album eh? senyap jee.

No comments: