Pages

Monday, May 04, 2009

Kerja, cuti dan kpi ku..

aku mau amik cuti
tapi tatau ler bila masa yg sesuaii
(yerr.. saya jeles sama jiran sebelah yg baru bercuti2 melesia tak abis lagi hehe)

hari ni ada sedikit sesema dan sakit tekak tahap tak boleh telan milo
aku - tak buleh minum milo??
ya..maknanya ia mmg sungguh serius dan kronik
tp takde maknanya kalau aku pi klinik amik mc hari ni
sebab me already at the ofis, kalau mc sapa nk ngantor me balik rumah pulak? kunci rumah takde kat den, ado kek laki den tu haa
agak2 rajin tak laki den menjd supir bawa den gi klinik, peh tu balik rumah beramahmesra sekupang dua, ;-)
ohh tentu tidak.. sebab laki den seorang warga yg amat berwawasan dan mendapat hidayah alam, manakan bisa dia ponteng keja nak mengaku sakit pulak hari ni (read:tuan besar itu telah mengmckan diri dia dah minggu lepas haha)

oh lupa pulakk, kalau mc hancuss la kpi aku seken round tahun ni..
jadinya, sakit nk mati pun kena la mai keja jugak2 kan kalau nk merasa bonus enampuloh bulan mcm org2 lain yg 'sgt baguss' ituuu..

No comments: