Pages

Friday, December 07, 2012

Mak Dara-bif

Tiap hari aku lalu kedai beger darabif ni
Tp tak koser la nk singgah kan..pagi2 blom buka, ptg lak kalut nk balik rumah, lgpun takde la lapar sgt.
Mmg berkobar nak singgah dan makan berger disini. Last time makan adalah 2thn lepas kat damansara uptown. Outlet kat situ pun dah tutup.
Dan outlet kat wisma cosway ni adalah satu2nya outlet yg aku tau wujud kat kl ni.
Teringin sgt sbb pengalaman pertama merasa adalah sgt indah - beger patty yg sgt tebal, juicy dan enak. Kira kalau gigit tu semcm tenggelam gigi dlm daging tu. Dah la rasa daging yg mmg rasa daging segar dan suci..mmmmm..
Pastu dulu dia ada buat daging salai juai dlm peket kecik2 dlm bentuk strip. wahhh mmg bes la layan


Tapi..itu semua dah tiada..tinggai kenangan je lah.
Tadi lunch aku pegi dgn kawan ofis, punya la semangat promote ni tp kami keciwa..sedikit lah.
Daging dia dah nipis sikit, *sob sob*
Rasa pun kurangg sikitTtttt dari dulu
Tatau la kot kenangan menghantui diri lantas mengenakan benchmark yg lebih tinggi dari sepatutnya..
Tp roti dia mmg bes..lembut dan panas2 tu mmg layan la..dan fries dia pun rasa kentang fresh dari ladang! Mcm potong dan goreng sendiri kat rumah. Maybe better!
Overall aku rasa darabif masih burger yg aku prefer selepas burger tepi jln.. Dah la its the only fastfood yg jual berger kambing!
Korang cubalah sendiri dulu baru tau


Sent from my BlackBerry® wireless device.

No comments: