Pages

Wednesday, December 05, 2012

Lailatul Safar

Pagi tadi tersedar bila alarm munyik, mcm biasa snooze lah dulu Kan seround dua.. Sekali tgk dah 6.30 hang!! Apa lagi kelamkelibut lah kan, dah la kena pakai baju korperat tp aku tak iron siap2 semlm haa dabel padan muka kan..
Pedulik apa aku.. Dgn tangkas amik baju yg ready-to-wear, siap2 semua kejut abg ajies terus masuk kereta.
Terlintas gak apasal la hari ni gelap lak, biasanya pukul 7 tu dah terang benderang.. Rumah jiran pun senyap je.. Selalu pukul 7 pakcik depan tu dah balik hantar anak dia. Tp kereta dia 2 2 rosak semlM so maybe tak keje lah kot..

Di saat aku seTat kereta barulah segala misteri terjawab....
.
.
.
.
Jam kat kereta menunjukkan pukul 5.04!!


CisSs cissss cissssss!!!
Cissss!!

Sambil gelakkan diri sendiri aku pun naik atas tido balik la apa lagi..hahaha
I can feel that His Almighty also laughing at me
'Wa ma karu.. Wa ma karullah
Wallahu khairunMakirin..'
sodaqallahul'azim

Dan disebabkan itu hari ni abg ajies ofer nak hantar aku ke ofis ..hehe

Sent from my BlackBerry® wireless device.

3 comments:

Norhaizan hakim said...

Hehehe..memang gelak sorang-sorang le jawabnya...kejadian tu pernah berlaku kat kak zan..punya semangat dah siap pakai uniform..tapi heran..apa pasal masjid sunyi sepi..laaaa..baru pulul 2 pagi..bukak uniform..tido balik!

Che Ta said...

hahahha padan muka kan.. bukan apa tu sebab dok malas sgt bangun awal haa sekali sekala Allah kata Kun..terus fayakun..!

Pizli Mat Wazip said...

Ooh kira jam salah? Hahaha.