Pages

Tuesday, July 24, 2012

puasa dan fb

bulan puasa ni aku berazam tanak buka fb
sebab dah tau dah pun status korang..
status pagi2 :
ohh sgt lemau.. pagi tadi terlajak tak bgn sahur
ngantukkk..

yg bajet ustat/ustajah pulak akan sibuk penuhkan wall dgn segala mcm unsur nasihat

tghari sikit :
ooh ptg ni nak masak ikan kerapu kepunden marang skeperrrrr
menu berbuka ptg ni ...(list lauk pauk tiga baris)
karang nak balik awal nak pegi param jln tun sambanthan, situ ada kebab paling bes!

yg  bajet lebih sikit - ptg ni hasben ajak berbuka kat hilton lagi..boring la

masuk pukul 4:
ooh tak sabar nk balik
cepat la jarum jam gerak!
ooh jgn la hujannn..
aduhh pedihnya perut!1

pukul 7:
pakat2 tepek gambar lauk berbuka termasuk plastik2 yg penuh di jari yg dibeli dari param

yg dok kl dan tersangkut di federal hiway -
nasib ada kurma dalam kereta
grrrrrrr!!! oit org tak posa tayah la sebok nak balik awal jugak kenapee??

7.30 - 8.30pm:
alhamdulillahh kenyang sgt <-- koman2 30 org akan updet mcm ni
sukenyer lauk habis licin hasben bedal..mesti sedap i masakk kan ling?

dan selepas2 itu:
pakat2 check-in kat surau/masjid
alahai baca surah panjang pulak imam ni..
alhamdulillah usai tarawikh di surau sekian2
malam ni buat 8 je
oh moreh takde ke?
harap saya dah turun 3kg selepas  puasa 5 hari ni
tgh gugel resepi untuk sahur nanti

berpuasa mmg memberi tenaga psikik tambahan

1 comment:

pizli said...

Ramainya kawan? :D