Pages

Thursday, July 05, 2012

Bani Tamim

Bila kecoh pasal alter terahsia bangsa melayu+illuminati itu hari aku teringat masa kecik2 aku penah tgk satu drama melayu kat tv. Tv1 la mana lagi.. Zaman aku budak2 mana ada cenel mustika. Maka layanlah saja apa arus media mainstrem itu nk tayang citer apa.
Drama tu pasai sorg guru 'ajaran sesat' dan kononnya mengaku dia tu keturunAn bani Tamim - samada dia mengaku Imam Mahdi wallahualam aku tak ingat/not sure. Yg aku ingat bila org kg ckp kat dia 'bani Tamim tu org arab, bukan melayu mcm kau!'
Now aku terfikir, (sebenarnya ramai yg dah mengaku keturunan Tamim ni) samada mereka dah tau pasal benda ni lama dulu sebelum ada emel, google dan youtube. Siapa yg cerita? Mana sumbernya?
Dan yg paling penting - betul ke?

Dan dulu aku juga berfikir mcm org kg itu - manakan boleh org melayu hidung penyet ini berketurunan arab sinun? Lainlah kalau sohih2 ada syed sharifah di pangkal nama. Itu pun tinggi2 belaka hidung depa..org keturunan nabi lah katakan..
Ala..apa nak heran Org cina mata sepet hidung kecik tu pun keturunan nabi adam wat.. Err nabi Adam bangsa apa eh?

Sent from my BlackBerry® wireless device.

1 comment:

ainun said...

Ad Daulatul Islamiyah Melayu
Khilafah Islam Akhir Zaman

Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami
Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi
as A New World Religion Bangsa Islam Akhir Zaman.

Kunjungi Undangan kami
di http://dimalayo.co.de