Pages

Wednesday, September 28, 2011

Mud, where are you?

aishh bosan ah
masuk ofis mengular di alam maya dulu
check fb, check blog org..
tgk org punya status kat fb rasa mcm geli2 dalam perut
kawan2 aku kat dlm tu mmg sepesen je spesis derang. tak buka pun dah boleh agak apa status depa haha

yg sorang ni sehari 3 kali mesti update dia masak apa - brekfes, lunch n dinner. tu blom masuk minum petang dan kuih2 biskut kek yg dia tgh test. atau promote kuih2 yg dia buat utk jual.

yg sorang ni mesti nak komplen SEMUA org kat keliling dia tak reti buat keja.. semua org nk sakitkan hati dia. semua org tak cerdik. tapi kat celah2 tu ada gak le dia letak gambaq dia berpoya2 dgn laki dia. dah laki dia lantak la kan. bukannya haram.

sorang lagi ni mesti cerita pasal anak2 dia.
oh yg ni ramai.. hahaha.

kalau yg tak kawen lagi 2 org tu pagi2 je status mesti ngantuk and boring nk wat keja

paling aku tak tahan set-set yg dok la kejap2 check-in sana sini.
adoiyaaaa sampai katil, jamban, pintu sofa rumah nk check in
aku cakap awat tak check in setiap tiang lampu yg kau lalu tu hari2 lalu n check-in mesti konpom jadi top checker!
ada sorang org terdekat dgn aku ni dah terjebak dah. saje tau.
macam la point tu buleh tukar kupon susu anak takpe la juga kau nk check in sampai ke terowong karpal!
(carpal tunnel daaaa...!)

sudahnya aku malas nk update blog sendiri

No comments: