Pages

Tuesday, March 22, 2011

alamakkkkkk

alalalalaaaa....
dia dtg laeiiii



seingat aku kan, sale mattel ni lah yg membuatkan sorg kawan aku kena potong kredit kad dek laki nya kerana memborong sakan.. haha. tu diaaa bahana dia.. nasib baik kena potong je. buleh apply kad baru
kalau kena talak terus tak ke nanges tak berlagu kat situ

aku penah pegi sekali je kot. eh ke 2 kali?
masa tu buat kat pj. kitorang dulu rajin round2 area pj tu. semedang ada je warehouse sale
mmg  byk toys esp hot wheels. murah?
boleh la.. murah la dari toys r us nun
selalunya aku pi time org dah nk tutup kedai so tinggal serdak je la
makanya takde la sgt  benda yg nk di beli
itupun sebab abg ajies dok monitor tahap gegaran, kot lebih 3 skala richter je mmg dia tarik aku pi main jauh2. bukan apa, tgk patung barbie, doll house pun dah meroyan semcm hahaha
nak punya kot ada menan yg kecit2 tu, ketapi la pooh la, rega doploh hengget rasa cam murahh je..padahal kalau pegi uptown buleh dpt 5 sepuluh. ye lah yg tu tak ori (memujuk hati)
kepada sesapa yg berangan nk belikan hadiah besday anak2 aku dan mak apaknye sekali utk tahun ni sempat lagi ni.. silalah sampaikan diri anda ke atria pj ya! selamat berebut!!


haa ni lagi satuuu dugaan maha besar
wat kat klang je pun.
eh org klang,
tak nak ke belikan ai satu ke dua ke
buleh lah kita berdiri sama tinggi dan berkereta kuda bersama2 muahahhahaha



mcm la abg ajies dan gerombolannya nk sgt dtg sini kan

nmpk gaya presiden persatuan ipar kena bertindak

niat kitorang murni laaaaa cik cik abang sekeliann
nk belikan hadiah besday mak nih..
(amacam??)

p/S: baby, cilok gambar kau eh. tengkiu

No comments: