Pages

Monday, November 22, 2010

Golek jgn tak Golek!

SHAH ALAM 21 NOV - Sesi pemilihan cum latihan utk menghadapi pertandingan bowling 4-sebelah minggu depan telah diadakan  macam biasa (eh biasa ke?) di Plaza Alam Sentral. tempat latihan yang amat sesuai kerana turun lif je terus tadaaaaa sampai tempat menggolek bola.
Seperti yang dijangkan Che Ta berjaya mengekalkan rekod tanpa menang dan menten tempat tercorot walaupun pada mulanya mendapat saingan hebat dari biras baru beliau. mungkin biras itu sudah lama berlatih boling di taman hiburan tesco ekstra secara senyap.
ketika ditemui selepas permainan tamat, Che Ta yg mengelabah kerana tidak dpt menemui kasut beliau di kaunter kasut sempat menyatakan bahawa ketiadaan paparazi tetap yg tetiba terpaksa bertukar profesyen menjadi assistant chef tidak berbayar di putrajaya sidikit sebanyak menyebabkan beliau kehilangan semangat juang. selain itu, beliau turut tertekan dengan kehadiran penyokong kuat iaitu Syarikat Ajies dan Anak Beranak Sdn Bhd yg bersungguh2 meletak target strike  sekurang2nya dua kali.
'Saya minta maaf kerana mengecewakan anda..' kata belia dgn sebak.
selepas penat berhempas pulas, semua pemain dan penyokong dicilik telah dibawa ke Al-Ali utk sesi memulas perut tajaan bersama (eh? ke abak byr sorg? hehe)

note editor : gambar takde la sebab photografer tak dtg kann...
cik fotografer : karang kita buat sesi tertutup kita2 je la eh hehe

6 comments:

annaitazzi said...

wakakakak...tak bley blah seyh berita nie..hahahaahah

CidaZam said...

hahahaha tak leh bla report! kah kah kah... kalau daku ada still ada harapan tuk kamu ke tangga atas... lalalala

Che Ta said...

along,
ku spare okaayyyy.. ada brani kaa??
hahah

Cik Yayang said...

Namun begitu, di saat akhir, Che Ta telah mendapat satu 'skill' baru cara balingan yang mantop dari 'awek lane sebelah yang bola nya mengerlip kemerahan' Masih ingatkah anda dgn skill si gadis itu? kui kui kui

annaitazzi said...

dan akhirnya dapat juga ku kalah kan HANGPA semua dengan dua strike last game...wakakaakaka.... ;8))

Che Ta said...

ijat,
saja je la tu.. kasi kitorang perasan jap haha
"ku menangiss...
membayangkan betapa kejamnya
kamu menstrikekan cinta ini..
bersamanyaaa..."

hahhahaha