Pages

Wednesday, February 10, 2010

updates

sejak 2 menjak ni bosan pulak nk apdet
mcm takde benda je nk tulis
so takyah la tulis
buang masa je takat nk citer aku nyampah kat keta org kaya yg potong line. eh pedulik hape aku keta kau besar emak gilbert grape.. atau no plet kau cuma satu angka.. eleh sure drebar je dlm tu.. dah nk menyelit tu tak reti2 nk buat baik dgn org// eksyen gitu sori ya.. sila dok belakang aku dendiam. tu pun nasib le kalau amoi belakang aku tu kasi can kat kau. eh keta kitorang cikai je tak kisah la kalau kena pon.. keta kau tu haa sakitt le abis sebulan gaji drebar kau nk ganti!
ye aku sedang buang masa mengulangtayang citer minggu lepas
tu belom masuk citer 2 jam dari tun razak ke parlimen, gear satu okeyyyyy!!!! bengkak tempurung lutut aku!
aah balik rumah mmg tak masak la jawabnya.
ye, mmg aku masak pakai lutut

alhamdulillah masih  menten
episod muntah hijau belum bermula. cuma mulut takde selera nk makan.. taktau nk makan apa
so far tgk ayam pun sebelah mata je. tp selalunya sebab malas nk pikir aku order nasi ayam juaa..
perut mcm dah setat naik.. hihi (tetiba seronot sensorang) kalau dulu masuk belas2 minggu baru nmpk
org komen nmpk cergas dan bersinar2 fm - kot2 baby boy ni..
wahhh.. aminnnn..
yg pasti
dari hari ke hari aku menjadi semakin garang
haha
mulut buleh tahan.. kalau apa2 selamba je ku bom. kat ofis la
kat rumah takkan nk marah laki lak.. kan dosa!
one thing, laki ai makin baik hati pulak hihi (again) sabar layan aliya yg tgh proses pemisahan dgn 'rakan' tersayang dia..  exactly the support i need.

ok sudah kembali malas.. tgk la mlm2 satgi kalau sempat meloloskan diri ke alam maya i'l try to write something. something 'real', maybe.

1 comment:

Cik Yayang said...

Wahh...baru timbul Mummy nyer update..:p Lama menyepikan diri..:-)
Harap mummy cihat2 ajerk yerk..:-)

Kelakar lak baca bab bengkak tempurung lutut tu...ada jer idea che ta..hihihi..:-))