Pages

Tuesday, September 29, 2009

Raya Part IV - beraya sakan haaa...

raya kedua pakat ramai2 pi beraya rumah tok
nasib kurang menyebelahi kami hari tu (ehh aku mandi aa.. taktau la sapa yg tak mandi tu..)
on the way, keta ku tercium bontot keta adik.. nasib baik tak laju, sikit je la. bumper dia renggang sket

puncanya adik aku brek emerjensi, sebab org depan dan og2 depan2 dia brek mengejut sebab ada org nk belok.. keta aku pulak ada ABS, bila brek dia bukan totally berenti.. so apa lagi.. merasa la aku tersenggok ke depan. budak2 ok alhamdulillah
nasib keta adik sendiri.. ku buat tatau je wakakkaka.. kejam tak??
petang tu mak ajak pi open haus kat bukit mertajam, so kami zrass ke BM, mak ayah aku terus balik kg ngah engku chik kat singkir dgn tok, wan dan pakcik2 sumer.
abis bbq kat BM tu, kitorang pulak zrasss ke singkir.. rushing jugak le sebab pakcik kata nk balik awai sebab dia keja esok, tp stil nk tunggu kitorang.. alaa kesian la pulakk

half way nk sampai rumah ngah tgk derang dah berkumpul rumah toknjang.. so kena la singgah dulu..

wahhh.. lakiku puji abes air teh o toknjang mabeles abess.. macamla aku ni tak reti sgt buat teh o kan? kena pulak cicah bauhulu perghhhh TB dah lupa bini dahh.. hehe


muka syahdu melayan teh o paling sedap di duniaa.. aaah nikmatt..


haa sedap sgt kan.. haa minum laa puas2.. hambekk ko satu jag besor toknjang kasii.. kembong jgn cari aku haaa..

the girls' club

aliya sebok mengusik kaklong..
lalaa bila la rambut hg nk panjang ni liya eh..
makcik2 sebok citer pegi beraya rumah sorang pakcik ni semua org, diulang SEMUAAAA org termasuk golongan veteran dan terlebih umor dapat duit raya, sorang $50 tuu.. cissss kitorang tak sempat..
takpe esok boleh pegi lagi kuikuikui!
esok tu, balik hantar kazenku, kitorang singgah rumah pakcik tu.. konon2 nk beli kopi haha
sekali dia tido daa..
petg tu singgah lagi sebab tersilap ambik kopi (hehe) dengan harapan pakcik dah bangun tido wakakakka giler desperateee
tp dah tersurat daku tak dpt duit raya tahun ni.. pakcik tu tak bangun2 lagi haha
balik kl, pegi rumah dia kat batang kali pun tak dapek duit raya.. aisyah n aliya je la dapat

1 comment:

Suki Cida said...

heheh... bagus alasan mung tu che ta... kalau daku, ku berkemah depan uma pak cik tu... hahaha

anyway raya part 1 mana???? tak ada pung :(