Pages

Wednesday, March 11, 2009

ANAKKU PANDAI BERBESKAL

being a mother, i presume, we never be able to run away from the notion that our child will always be a baby.. forever.
and everytime we look at them, we will never fail to memberi komen seperti ' alahaii dah besar yek anak aku ni, kejap je.. rasa cam baru je semlm sakit beranakkan dia'
and bagi drama sikit lagi 'mcm baru semlm je dok agah2' 'oh how i miss her baby days..'
now, seeing aisyah berlari2, bersembang potpet2, kekdg aku 'lupa' pulak wat was her like masa kekecik hehe. aku mmg seorang ibu yg pelupa.
aku juga ibu yang belum beli besday present utk anak walaupun telah lewat semgu.
alaa penting sgt ke besday present? penting kah aku, sebagai seorang ibu yang berwibawa mengajar anak dr kecik2 lagi supaya mengagung2kan sambutan hari lahir?
yaa, aku memang seorang ibu yang suka mencari alasan ;-p

waaaa..
pehal pulak tepon ni takleh nk uplod gambarrr

ok, merujuk kepada tajuk posting hari ini, aisyah telah mendapat hadiah beskal dari tokmama & tokwan, beskal kaler pink beroda 4 lengkap dgn topi keledar keselamatan.
selamat maju jaya anakku!

No comments: