Pages

Thursday, August 24, 2006

cepatnya masa berlalu

pejamcelik its already august 2006..
literally, i've been living for more than 20 years.. hmm such a long period. kalau tanam pokok durian dah berpuloh kali berbuah kan.. agaknya dah tua dah pon.. kalau pokok getah pastinya sduah diganti pokok baru..dah tah bergetah lagi kata org.
tapi aku manusia, bukan pokok. . usia begini masih belia lagi apa! pada aku muda ke tua ke bezanya hanya pada angka, kalau hidup lama tp tak mencapai apa2 pun apa guna?? kalau begitu biarlah cuma singgah sekejap tapi mampu mengubah dunia. itu yang aku mau.

but again..siapa aku nak mengubah dunia... george bush sah2 tak pernah dengar pun nama aku! alangkan PakLah sendiri pun tak pernah jumpa. takpe..aku tak kisahh... kalau tak mampu mengubah dunia, ubah saja diri sendiri.. bukan mengubah kejadian tuhan, tapi ubah dari yang tak seberapa menjadi sesuatu yang hampir sempurna. kan lebih baik begitu.

err no, my besday is not in august ya!!

No comments: