Pages

Tuesday, August 29, 2006

Aduhaii

Ya Allah.. tadi aku kemas2 laci, terjumpa satu envelop, buka dalam rupanya ada wang pos org hantar utk bayar balik duit advance!! camana aku boleh terlepas pandang ni..?? agaknya aku terletak sekali dgn sampul2 bersetem lawa yang aku simpan utk adik aku.. dah le cam nipis je agaknya aku tak tgk betui2.. padanlah org tu pun tak tanya resit dia. camana nak buat ni..boleh ke tuntut balik duit tu? or boleh ke minta pejabat pos kuarkan yg baru je? kalau boleh senang la aku, cuma leceh nk masuk balik dalam akaun je la.. apasalla lately byk benda aku buat silap ni.. dah le kerani yg handle advance ni pula ada hal sikit ngn aku.. and she's kind of intolerance kalau benda2 camni..betul2 menguji aku sungguh! mesti kerani tu tepuk tgn je tgk aku screw up kan..

lately aku rasa cam byk benda tak betui happen to me.. Ya Allah, adakah kau turunkan ujian kerana dosa2ku?? agaknya aku leka kot sekrg ni.. kalau betul ya Allah, kau ampunilah aku, dan jgnlah kau duga aku dengan dugaan yang tak dapat aku tanggung. sesungguhnya aku hamba yang lalai dan lemah dan menzalimi diriku sendiri.. Ya Allah kasihanilah aku, kerana Engkau sahaja tempat aku bergantung harap.tiada yang lain melainkan engkau Ya Allah! la haulawala quwwata illah billahi aliyyil azimm..

No comments: