Pages

Wednesday, March 13, 2013

Rock ooo sgt rock!!

disebabkan kekangan di tempat kerja baru di mana garisan adalah tidak berapa nak clear, jadi blog amat susah nak diupdet. haha macam la ada org kesah pon kan.
tambah tekanan bilamana tak  boleh buka blog bacaan wajib. nyampess..
terpaksalah saya menjadi pekerja yg sgt tekun kebelakangan ini.
nak pulak baru dpt kenaikan gaji tahunan..jadi perlulah membetulkan diri sendiri dan lebih jujur dalam berkerjaya.
tp.. saya rasa macam nk kena dptkan smat fon baru suapaya lebih bebas menjalani hidup sebagai blogger kunun.. hahahaha <--- apa="" eh="" lawaknye="" tatau="" yg="">
dan 2 3 menjak ini juga blog saya selaluu tampak dihujani dgn komen2 spam. sampai saya pun dah terikut-ikut menulis sperti mereka. mesti awak pun penah dpt komen yg direct translation tahapae2 tp sebenarnya cuma nak juai produk ataupun suruh amik personal loan.

ok lah..ada masa di setesen keretapi saya updet lah ekk..

Rockk oooooo!
oh, takde lah, saya mana ada masa nak tgk wayang sekarang ni..

1 comment:

Che Ta said...

hahahaha
tak sempat lagi nk tgk!