Pages

Monday, March 18, 2013

Berpijak di bumi nyata

"Achievement Oriented- Continuously Challenge Ourselves To Deliver Results That Exceed Benchmark "

* Aku terlupa alamat emel blog ni sebenarnya. Jadi ni nak test mobile posting nih.


Since the past 5 months, mmg dah memasang angan2 ingin membeli kasut utk berjalan.
Sebab nk berjalan lah.
Sakit kaki ai bila hari2 jln hayun helmet pakai kasut yg mcm polis tu. Tp elok gak, sbb bila buat muka siries sikit org ingat aku polis bantuan hehe.

Bila balik naik monorel aku ada 2 pilihan - samada turun kat hang tuah, dan amik star ke stesen komuter; Atau turun direct kat 2 stesen selepas ni dan jalan kaki ke stesen komuter, dan jimat RM1.70.

Selalunya mmg aku Cuma ikut hang tuah kalau hari hujan.
Sebab nk jimat RM1.70.
Kalau seminggu aku dah save RM8.50.
Sebulan RM34.

So far dah almost 5 bulan... jadi jumlah terkumpul setakat ini adalah RM170!!!
Yihaaaa.. cukup lah kan untuk buat subsidi beli kasut bagus sikit.
Dah lama dok aim trainer yg konon2 fleksibel sgt tu kan...

Bagus tak motivasi aku?


No comments: