Pages

Wednesday, January 20, 2010

Yes.. Saya Mesti Pilih!

yahoooo..!
ok ok
alhamdulillah
semlm gwe berjaya sampai rumah pada pukul.. 3 minit 6.30!
untuk kembali  ke alam rumahtangga semasa matahari masih bercahaya adalah satu pencapaian yg harus dibanggakan
walaupun byk perngorbanan yang harus di buat
seperti monteng pegi joging hari selasa dan akan dicop kakitangan tidak cukup berdayasaing kerana  meinggalkan ofis tepat pada waktu kerja berakhir.
oh ya, punch in awai tidak di  kira ya! kau dtg la ofis kul 5 pagi ke.. stil u'r 'hopeless; if u left right at 5,30.
walaupun  kerja hari itu sudah selesai
sepatutnya sebagai pekerja yg hyppo, saya perlu buat kerja untuk esok atau buat kerja minggu depan pada hari ni jugak.
ye.. saya boleh buat, mungkin. sebab saya penah buat dulu
masa saya tgh bujang atau suami tiada di rumah
tetapi sekarang saya juga ada KPI di rumah
KPI yg akan menentukan nasib saya dalam kubur dan penimbang mizan kelak
yg sekiranya saya gagal mencapai,mungkin akan menyebabkan saya ditinggalkan di  bus stop apabila beumor enampuloh tahun kelak..
kalau umur saya sepanjang itu.

3 comments:

Anonymous said...

i like!!!
mana button like nak tekan nih?
-jiran sebelah

Unknown said...

i like this tooo!!!

Anonymous said...

I congratulate, it seems brilliant idea to me is