Pages

Wednesday, October 28, 2009

Di mana dia abang ninja saya

semlm
it started out smoothly..
fine morning indeed.. misty and cool
TB pun rilek je mengenderai kenderaan
menunggang dgn penuh berhemah dan bersopansatun
akak suke.. sejukk je ati
walaupun begitu, selaku pembonceng bersekutu akak tidak boleh tidak melupakan tanggungjawab asas akak,
radar tetap dipasang, tegakkan leher memandang 30km kehadapan sambil tangan bersedia disisi
agak2 ada benda yg yg mengancam, terus tepuk2 manja peha org depan
takleh kuat2, nanti terkujat, maklumlah org depan tu darah gemuruh
namun satu langkah yg agak merbahaya kerana boleh membuatkan akak kena OT malam karang haha

petang stil hujan renyai2..
jln agak basah
tp bes je rasa.. sebab sejuk
terus perasan akak kat cameron hailenn

suasana depan ofis semasa menunggu abang ninja saya.. tenang.. kool.. basah2 sikit
ops lupa nk bagitau hr ni saya pakai baju kurung
perlukah saya bagitau alasan sebenar adalah kerana bangun lambat dan terus capai apa shj didalam almari yg tidak perlu digosok?


gambaran sebelah bawah ninjawati melayu terakhir.. kasut tetap tidakmahu kalah

penuh sabar menunggu abg ninja saya sambil bermain2 kamera sendiri tapi malu2 untuk camwhore habis2an.. wajah tidak cantik kerana tidak memakai bedak alas (alasan!). byk lagi gambar tetapi tidak diletak kerana beranggapan tidak cantik, mcm makcik cleaner je.

1 comment:

Suki Cida said...

mak cik cleaner??? cun mak cik clearner tu... hahaha...

mana lak...kalau tak cantik, TB mau ka??? hahahha