Pages

Thursday, September 06, 2007

Kota Kinabalu escapade

at last.. sampai jugak aku ke seberang laut ni.. tu pun sebab company sponsor merasa la duduk kat sutera harbor ni..


tp kan yg tak besnya the itinerary quite packed so not enough time to do things.. we regret tak dtg the wiken earlier.. laki ku la sebok mau main bola la (padahal dia tak main pun..kunun2 manager je)


at hotel room.. ok la bilik dia, ada shower, ada tub buleh buka tingkap masa mandi. Aisyah suka tido bantai hotel tu..bgn tido pun senyumm jek ekeke giler taste org kaya seyyy!



bawa ecah gi swimming.. memula takut air then nangis sebab tertelan air kolam ekeke
then ada kawan kemain lagi dia




byk lagi gambar nnt aku tempek ye

2 comments:

ain1810 said...

ko tak gi phillipines market ke Ta? aku gi sutera harbour last december - nice hotel - laki aku lak sebok conference, so, aku sakan gi jalan kat town took the shuttle - cool - abis duit shopping pearl and austrian nyer batu... heart attack laki aku bile tgk cash die bagi sume finito :)

Che Ta said...

pi!! tp leceh la pi ngn org laki2 ni :P
tu pun balik mostly bagi org hehe, ye la dah nk raya kan
rugi sgt makcik ku tak ikut, kalau tak sure lagi sakan aku borong hehe