Pages

Tuesday, August 28, 2007

(Boring) Trip to Morib






err bila exactly aku tak ingat laa..


but few weekends ago laki ku ajak gi morib..
tu dia dah bosan giler la tuhh!!


aku tanak pi pasai aku dah tau mesti tak bes je kan
but hubby just saw kat tv ada citer org gi morib cam bes jek ( idun belive he bought it!!)
but since aku tanak la kecoh2, plus dah many wikens dia hint2 nk get away somewhere
so kuturutkan lah jua..

sampai sana ishh busan giler
dgn pantai yg berselut..
kedai mkn pun tak bes.. penuh dgn pelancong cina ke apa tah.. apa la bw tourist gi tempat gitu




tengok la muka ku keboringannn..ekeke

2 comments:

LITTLE DEWA said...

ana!!!!!!!!!!
boringnye mika hang...
ikiki

eh, now stil naik motor g opis ke?

Che Ta said...

ekeke
yup tatau la bila nk insap rempit ni wakakaa
but for the time being mmg naik moto la
tp ditakdirkan aku peknen mmg aku nekad naik komuter/monorel je la..