Pages

Wednesday, May 16, 2012

sayangi diri anda

sejak 2 menjak ni kitorang  balik keja ikut ddddddd ciss aku lupa lagi. menekan d lama2 tidak akan menjadikannya upper case. damn bb!
kitorang ikut Duke. byk lak keja nk menekan shift D.
di saat akak sengeh tgk kereta tak banyak di jalan yg lebar, rupanya ada  makhluk yg sengeh sebab boleh melepas dendam keramat. sambil gosok2 tangan dan berkata yess.  dalam hati lah aku agak..

apa nak di kato sgt oleh penumpang di belakang bila rasa awat angin lain macam jeh ni.
jenguk depan sikit mak aaiiii cecah 140 tuu!!
nota: ini bukan meter mmotor abg ajies. gila kau nk snap2 di ambang kritikal cam nih. tp kalau aku tangkap gambaq pun gigil serupa itu la jugak kot.
patut rasa mcm nk terbang je. bukan macam lagi.. mmg dah terbang pun. mcm nk tercabut helmet. dah la motor pesen takdak tempat pegang belakang tu. nak peluk kuat2 takut kang aku terpicit perut kang  melatah pulak satu hal.. makanya keras kejung la aku atas tu. jgn kata nk toleh, kedip mata pun pikir 31 kali. mulut bukan takat mengucap je, segala ayat kursi bismillahillazi, bismillah 5 semua aku baca. nasib tak hafal talkin, kalau tak mmg baca siap2 ler kot.



bang, negara kita bukan Poland ye.. had limit 110 je. di jalan persekutuan 80km/h je


this is how 140m/h wind when human is included. cer bayangkan aku camtu la, cuma badan dilentok ke belakang dgn mulut kumatkamit membaca doa. tapi mata tak tutup. kena buka luas2 sebab tanggungjawab sebagai traffic controller dan tukang bagi amaran masih terpakai.

mmg le org depan bes je melayan cilok. siap dgn aksi tak sempat brek bagai.
ada sekali tu sempat cilok in between sebijik van. memula rapat tu aku dah gabra sebab nmpk mcm van mayat je. alahaii petanda kah ini huahuhuaa
bila dekat rupanya van Kemas kot, siap tagline besar2 kat tepi dia "sayangi Diri Anda" muahahaha
saya mmg sayang kak, tapi kalau org tak sayang saya camne??

sampai rumah aku tak cakap apa. aku pandang abg ajies dgn muka ala2 puss in boots tak dapat lolipop sebab tak kemas mainan. marah, geram, sedih semua bercampur aduk.
tapi abg ajies mana tak perasan.

sampai ke magrib pun takleh berdiri betui pasainya lutut dok ketaq lagi.

tapi, mcm mak aku pesan, kita kena husnuzon dgn apa saja yg berlaku dalam hidup kita.
aku rasa, aku dah hilang 300kilojoule sepanjang 30 min torture itu huhu..

1 comment:

pizli.mw said...

Hahhahaha, lawaklah..