Pages

Thursday, November 17, 2011

I had grown quite 'big' lately
Kalau ikut pandangan sisi dah sama besar dgn peti ais sharp 500l
Ye lahh takkan peti ais LG yg 6 pintu tu kot.. Yg tu kalu syanie pun muat
Nasib baik baju2 stil muat sebab baju aku semua pesen gedebeh pon. Cuma seluar je la dah takleh button.nak taknak terpaksa la beli seluar jerut, whic aku belasah je pakai pegi ofis. Bos, sila tahan je la mata tuan ya. Cuma minta bos jgnlah berkira dgn saya pasai dressing time2 nk wat appraisal ni karang ye. Nanti saya blanja bos brekfes mekdonel

Other than that, semua org sihat2 saje terutama maknye. Mau tak sihat Selera makan mengunung tinggi. Semua org tegur pipi dah tembam.
Patutnya kena wat test gula besok tp aku malas nk melangok kat klinik kelana jaya tu. Lgpun tak dpt cuti. Nanti2 lah next wiken buat kat klinik biasa pun boleh.

Sent from my BlackBerry® wireless device.

No comments: