Pages

Monday, September 22, 2008

aku kebosanan dan jiwa kacauu

finally ibumertuaku yg baik ati berjaya juga membeli kebaya untuk cucu dia. aku syak dah lama dia berangan nk pakaikan aisyah kebaya. aku lak kepingin nk cari kebaya sulam ala indon tu tp masa jumpa takdak saiz. last week jumpa kat ampang park reganya mak aiiii lebih dr bajet baju raya ibu mu ini nak oii..
so baju raya anak udah setel. tinggai baju omak sama bapaknya saja

nk interprem tudung raya aku hehe


remember ibu mertuaku yg baik ati (againn) belikan bakul utk isi brg baby hr tu?
aku baru bisik2 kat dia tanya agak2 berapa meter kain nk pakai nk wat padding dlm tu, dia ckp takpe la mak antar kat florist yg mak biasa pi tu.
and hasilnya...



hb said ala makkk geli la nk bawa gi spital gini.. wakakaka
siap bunga2 bagai, mcm bekas hantaran je

ini budak aa
nangis sambil korek idung
multitasking betoi haha

5 comments:

Fertzy said...

aper pasal ecah nangishhh??? bajuuu raya laaaawaaa tueeee....

Che Ta said...

aku tak ingat, most prob abak dia usik la tuuu hihi

Baiti Mustafa said...

aku pon terasa nak gelak sama ngan ayat laki ko tuh..wakakkaka....tp cantek dia buat padding kat dlm tuh...pakai kain n span kan?..

ecah..ecah....pandai betul multi tasking..hahah

LITTLE DEWA said...

beb
baiknye MIL... rajin die melayan... sure xcited nk dpt cucu sorang lagi!

Che Ta said...

MIL ku tgh mood baik ni.. layaannnnn.. hehe

baiti
yup, pakai kain n span, dia gam je
riben tepi2 to cover the tepian
mil ku suruh balut kat dlm je, budak florist tu le yg terlebih rajin hehe